eevelinanilsson

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Ny blogg !

Av Evelina ♥ - 13 augusti 2012 02:48

HEJ


äntligen färdig med bloggen!

vad tycks?

Blev riktigt nöjd!


Men denna bloggen ska jag använda.

Inte som alla andra gånger - att jag slutar skriva efter en vecka...

Har haft runt säkert 10 bloggar och den här ska bli bäst!

komigen nu, det här ska gå!!!

:D


skriver mer imorgon, (idag)

men då blir det nog antagligen mobilblogg från min iPhone!


här får ni en gammal men fräck bild på mig från ett tag sen!

 


ha de så bra!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina ♥ - 19 augusti 2012 13:18

Nu blir det strax att åka till Tre Toppar med farmor och äta glass. MUMS. Kommer lägga upp en bild på glassen jag köper. haha orkar inte sminka mig idag. (varför sa jag de..?) lol xD Har precis ätit mat. Potatismos med kokt korv! Yum :) Åker ...

Av Evelina ♥ - 18 augusti 2012 22:11

Hej, förlåt för att jag inte bloggat på hela dagen. :( Men nu är jag hemma hos farmor och jag ska sova här. Myys! :) Men jag har inte mycket mer att säga, men skriver nog nåmting imorgon! :) Förlåt också för att min blogg är så tråkig, har inget...

Av Evelina ♥ - 17 augusti 2012 16:26

Hej, vackert väder idag! orkar inte skriva så mycket mer idag. Men kommentera gärna! dagens outfit: storbritannien-t-shirt : Fått utav min storebrors tjej :) byxor: KappAhl ha de så bra! ...

Av Evelina ♥ - 16 augusti 2012 23:46


Haha, hej. Nu sitter jag vid en dator i min storbrors rum. Har egentligen inget vettigt att säga, men jag tyckte att det var dags för ett nytt inlägg. Sååå, I've got nothing to say..... Eller jo.. SNÄLLA GILLA MIN BLOGG PÅ FACEBOOK TILL VÄN...

Av Evelina ♥ - 16 augusti 2012 15:54

hej, nu är jag med Fredrika igen, och nu ska hon typ göra spa på mig ! ;) haha okej, får se hur detta går. Typ fotbad och ljus & grejjor. Ses sen! ha de så bra!...

Presentation


Hej! ☺
Jag heter
Evelina, och det här är min blogg. Jag kommer lägga upp både bilder, videor och vanliga skrivna inlägg.
Hoppas du gillar det, och kommentera gärna. Men all kränkning m.m tas bort !
Jag är jag, och det är jag stolt över!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards